Google Adwords – Sådan får du det bedste resultat

Google Adwords – Sådan får du det bedste resultat

Der er rigtig mange virksomhedsejere, der ikke markedsfører deres produkter optimalt – Der er stadig folk der ikke udnytter den digitale markedsføring, og dermed ikke opnår de resultater, de sigter efter. I dag lever man i en digitaliseret verden, hvor internettet har gjort det muligt at få flere kunders opmærksomhed meget hurtigere end før –

Der er rigtig mange virksomhedsejere, der ikke markedsfører deres produkter optimalt – Der er stadig folk der ikke udnytter den digitale markedsføring, og dermed ikke opnår de resultater, de sigter efter. I dag lever man i en digitaliseret verden, hvor internettet har gjort det muligt at få flere kunders opmærksomhed meget hurtigere end før – Det kan dog være svært at være synlig på internettet, da markedet er stort, konkurrencen er hård, og alle kæmper om at få de mest eftertragtede pladser. Så er du interesseret i at optimere din synlighed på nettet, så kan du læse mere herunder.

Find et Adwords bureau og få et uforpligtende tilbud

Det er en god idé at finde et adwords bureau, der har har styr på det hele, og som kan hjælpe dig – Det vil spare dig for en masse tid og penge. Et godt bureau kunne eksempelvis være Wemarket.dk, som har flere års erfaring og mere end 20.000 timers arbejde i Google Adwords. De arbejder blandt andet med opsætning og optimering af Google Adwords, som dermed giver dig det bedste resultat, da de opsætter din Adwords-konto og strukturer den løbende optimering, og du undgår dermed irrelevante klik.

En anden form inden for Google Adwords er Google Shopping annoncering (PLA) – Som passer perfekt til dig, der ejer en webshop, da kunderne allerede får nogle oplysninger om produktet, såsom prisen inden de klikker på linket, hvilket gør at kunderne kun klikker, hvis de er interesseret, og det gør det utrolig effektivt.

Det som de fleste forbinder med Google Adwords er søgekampagner, og mange virksomheder opsætter en simpel kampagne med Google Adwords, og bruger store beløb på kampagnen, som i de fleste tilfælde desværre ikke giver de bedste resultater. En succesfuld søgekampagne består af mere end bare nogle søgeord – De skal være delt op i forskellige emner og struktureret ordentligt, så kunderne finder dig på relevante søgeord. Det sikrer, at kunderne får relevante annoncer, om det de søger på, og det gør samtidig, at det hele bliver mere overskueligt.

YouTube videoannoncering er også gennem Google Adwords og er en af de annonceformer, der virker godt på de unge kunder, da rigtig mange unge mennesker i dag bruger internettet til dagligt, og især YouTube er hyppigt brugt. Uanset om du har et bestemt budskab, du vil sprede til dine nuværende kunder, eller om du leder efter potentielle nye kunder, så er videoannoncering et godt redskab til netop det. Der er den klassiske annonceform, som man ser inden videoen starter, og der er to formater at vælge mellem – En 6 sekunders video der ikke kan skippes og en længere video, der kan skippes efter 5 sekunder. Derudover er der også in-display annoncer, der viser din annonce for din video på afspilningssiden direkte til brugeren, og til sidst er der displaybannere, der viser din annonce inde i videoerne.

Display-/bannerannoncering og remarketing hører også til under Google Adwords, og her foregår det på Googles Displaynetværk – Hvor store dele af verden annoncerer for deres hjemmesider og nyhedssites. Bannerannoncer kan inde på Googles displaynetværk laves i flere formater såsom videobannere, interaktive bannere, dynamiske bannere og selvfølgelig i stillbilleder eller animerede billeder. Man kan enten annoncere til et bredt publikum og prøve at ramme alle målgrupper, eller man kan gå efter en bestemt målgruppe og dermed opnå de bedste resultater ud fra ens egne ønsker. Der er også remarketing, hvor man viser annoncer til dem, der tidligere har besøgt ens hjemmeside. Du har også mulighed for at kombinere de forskellige muligheder og dermed sammensætte en stærk annonce, der rammer præcis den brugertype, du leder efter.

Få mere information om Adwords på nettet

Mange virksomheder laver en hjemmeside og måske en facebookside men glemmer alt om markedsføringen, og det er ærgerligt, fordi det er blevet meget nemmere, for førhen skulle man reklamere i avisen eller banke på døre for at finde nye kunder, men i dag har man nettet, og det er derfor blevet mere simpelt end nogensinde før at nå ud til kunderne. Der er folk, der arbejder professionelt med adwords og vil hjælpe dig, så du ikke skal stå med det hele selv.

Så er du interesseret i at tage din virksomhed til det næste niveau og blive mere synlig for dine potentielle kunder, og skal du have hjælp til at opsætte en konto fra bunden, eller har du allerede en eksisterende konto – Så gå ind på https://wemarket.dk/adwords og find ud af hvad Wemarket kan gøre for dig og din virksomhed til en attraktiv pris.

Redaktionen
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

%d bloggers like this: