Nå ud til kunderne med SEO og Google AdWords

Nå ud til kunderne med SEO og Google AdWords

Har du et produkt, men mangler kunder i butikken? Så kan det være en god idé at revurdere din online markedsføring. Det kan være, du skal optimere og udbygge din hjemmeside med landingssider, så du bliver mere synlig gennem organiske søgninger. Eller måske er det de sociale medier, du skal satse på? Det kan være

Har du et produkt, men mangler kunder i butikken? Så kan det være en god idé at revurdere din online markedsføring. Det kan være, du skal optimere og udbygge din hjemmeside med landingssider, så du bliver mere synlig gennem organiske søgninger. Eller måske er det de sociale medier, du skal satse på? Det kan være svært at danne sig det fulde overblik, når det handler om online markedsføring, men et godt sted at starte er på internettet, hvor der allerede ligger mange gode råd til, hvordan du når ud til kunderne.

Når du søger på online markedsføring, møder du helt sikkert ord som SEO og Google AdWords – ord, du skal kende for at opnå en optimal online markedsføring, så kunderne besøger din hjemmeside frem for dine konkurrenters. Det kan være en god investering at tage kontakt til en virksomhed, som har specialiseret sig inden for området. Sådan en virksomhed kan blandt andet være behjælpelig med at skrive SEO-tekster, som kan skabe mere trafik på din hjemmeside og sørge for, at kunderne bliver længere på websiden.

En god start er at skrive dine behov og ønsker ned. Hvad vil du gerne have, din hjemmeside skal udtrykke? Er der nogle bestemte værdier, du gerne vil have kommer til udtryk? Hvor meget tekst skal der være på hjemmesiden? Det kan være fordelagtigt at søge inspiration hos andre virksomheder, så du får overvejet detaljerne. Generelt kan man sige, at det er vigtigt, at hjemmesiden er brugervenlig og overskuelig, så de potentielle kunder let kan finde den ønskede information eller vare.

Her er et eksempel på en hjemmeside, som har en simpel opbygning. Som kunde kan du hurtigt afkode, om sidens indhold har relevans for dig. Der er få tekstbokse med en kort tekst og et billede som skaber blikfang. Blikfang er vigtig for at fastholde kunden på siden. Omvendt skal hjemmesiden heller ikke kun indeholde billeder. Med den rette balance mellem tekst og billeder opnår du en høj troværdighed og troværdighed er en faktor, der kan betale sig at bruge tid på. Her skal du også være opmærksom på stavefejl, for stavefejl får kunden til at tvivle på hjemmesidens ægthed, og det kan derfor jage kunden væk.

Derfor:

  1. Google dig til gode råd om online markedsføring
  2. Skriv dine behov og ønsker ned
  3. Kontakt en virksomhed med eksperter inden for området
  4. Lav en troværdig hjemmeside, som skaffer dig flere kunder
Redaktionen
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

%d bloggers like this: